What I dodo right nu

Jag sommarjobbar! 8 timmar/dag + lunch. Det suger inte totalt för jag vet att jag kommer få pengar sen. Veckan innan sommarlovet började hade jag ångest för jobbet. Var rädd att jag skulle jobba bort hela sommaren och sen sitta där med massa pengar som jag egentligen inte har något fett att lägga på. Förra sommaren tjänade min kompis 16 000 och hade planer på systemkamera och andra dyra roliga saker. Hon tog aldrig steget att köpa dom och två mpnader senare hade hon lagt all sin lön på diverse klädesplagg, cigg, alkohol, fika, mat - ovärda grejer helt enkelt! Det tyckte jag var synd så jag vill verkligen ha en plan för mina pengar om det nu ska slitas för dom i en månad! Sen var det ju det att jag har ingen plan och därför känns det lite ovärt. MENMEN.


Jag jobbar på ett fett stort känt svenskt företag som jag inte vill skriva ut för då hittas det här på google när man googlar det. 4tlas C0pc0 (räddade situationen med stil) är det och jag har bfått jobb här bara för att min mamma jobbar här. Jag har absolut inte förtjänat det men karma is a sunny beach mot mig. Jag gör grejer som en KTH-student brukar göra, känns stabilt.

Ett mail från mig:

Bäste Statoil,

Vi har sedan 2009 ert säkerhetsdatablad angående er produkt CoolKemikalie X II som vi använder. Vi har som regel här på företaget att uppdatera våra säkerhetsdatablad och säkerhetsblad vart 3e år och stunden har nu kommit. Om ni har gjort några ändringar eller uppdateringar gällande produkten sedan 2009; vänligen skicka oss det senast uppdaterade SDB:et.


Kind regards

Amalia H**m B****e

4tlas C0pc0 Toolz AB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0