Solsmak

Jag har gjort något ja inte brukar göra, jag har bokat upp mig en och en halv vecka ahead! Halva veckan har gått och jag har bockat av träffar och dagar i "annteckningar" i min Sony Ericsson. Jag tror inte jag skulle kunna ha det så här i ett år men 2 veckor är najs. Eftersom jag bara bokar upp mig med folk jag tycker om så har jag npgot att längta till VARJE DAG. Jag har blandat riktigt bra, sånna man alltid träffar och sånna man aldrig träffar är planerade varannan dag. Det som kan vara lite jobbigt med det här upplägget är att om man helt spontant känner för att inte träffa någon en dag så gnager det dåliga samvetet eftersom man inte kan boka ny träff förns två veckor senare... det är också rätt osoft i sig att ens vänner måste "boka tid" med en. Testar att ha det sådär mega strukturerat nu iallafall. Efter jobbet är det skänt att ha något att se fram emot på kvällen! Jag är trött på spontanitet, det är överskattat. Ge mig bara lite hederlig struktur för helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0