Det här med identitet

Nu när jag varken har iphone eller facebook så går buss-tid och övrig väntetid åt annat kul.  I helgen läste jag ut min bok och övergick till radio. Radio är så underskattat. !!!
 
När jag i lördags blev sittandes 45 minuter i solen på en tågperrong upptäckte jag genom radion Klabbes Bank som är det bästa jag hört. När jag igår var ute och åkte pendeltåg klockan 9 på morgonen hörde jag på P1 om identitet och skickade in mitt bidrag till diskussionen. Jag skrev rätt långt för jag hade mycket att säga men jag hann aldrig få reda på om dom tog med mina åsikter för jag var framme vid min station och stängde av. Igår kväll somnade jag med radio i hörlurarna och drömde konstiga drömmar.
 
I helgen har jag träffat väldigt många riktigt bra människor. Jag har haft en väldigt lyckad helg
 
Idag är första och näst sista arbetsdagen den här veckan och sen ska jag äta röda korvar i ett land där man pratar som om man hade en potatis i halsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0