BJ

Jag vägrar instinktivt suga av någon om det inte är på mitt intiativ. Varför? Det vet jag knappt, men det går liksom inte om det är han och inte jag som tar intiativet. Jag tror att det är för att jag är rädd att det ska bli något slags "mouth fuck" vilket jag tycker är totalt jävla motbjudande. Det är motbjudande därför att tjejen/killen som bidrar med en mun är där i egenskap av najs hål, gör ingenting och får zero njutning. Vad som skiljer blow job från mouth fuck är att i ett blow job så är det avsugaren som ger medan i ett mouth fuck är det mottagaren som tar.
 
Ge och ta. Jag har inte svårt för att be om vad jag vill ha, därför är det egentligen konstigt att jag inte går med på att göra något som han bett om. Det handlar väl om stolthet! När en hand börjar trycka mot mitt huvud får jag upp en bild av utnyttjade, tjejer som knullas som objekt för att dom inte får veta att dom har ett högre värde och det får mig att må illa. Det blir liksom antiklimax. Jag är lite rädd för att bli för överdriven med min jämställdhet och kvinnors rätt. Varför får jag inte sådana bilder i huvudet när jag ber honom göra något för mig? Jag försöker knulla så jämställdt att det nästan blir ojämnställt åt andra hållet. Men så tänker jag att om jag kör över den här killen litegrann så kan det jämna ut en gnutta för alla tjejer som blir överkörda i sängen. Där är kvalet: kan man tänka så? Ska en kille få lida för det andra har gjort? njaae. Beslutsångest

Kommentarer
Postat av: red

Hah jaa-a det tycker jag vel han kan! :D knullar också mer och mer ojämställt...man måste väl få jämna ut lite!
tack för en intressant blogg förresten!

2014-07-01 @ 23:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0