att göra kärlek

shit pomfritt vad allt är bra. Det har hänt något med mig och jag hoppas det håller i sig för såhär vill jag alltid må. Kan ha med sommaren att göra, kan ha med framsteg inom skådespelandet att göra, kan ha med alla fina människor jag omger mig att göra, kan ha med nya spännande kontakter att göra, kan ha med fina skor att göra men jag är nog rätt säker på vad det har med att göra - jag har insett vikten av att älska mig själv. När jag är fin, när jag är ful. när jag är finnig, när jag är trött,när jag är pigg, när jag är arg, när jag är glad, när jag är sur, när jag är tråkig,när jag är rolig, när jag är cool, när jag är ocool, när jag är framåt,när jag är bakåt, när det går bra, när det går dåligt. 
 
Jag har en ny filosofi som jag propagerar för, en vän kallade den "Yesman-filosofin" men jag kallar den "Never Tvek!!!-filosofin". Vad jag fått ut av att leva enligt den har varit fantastiskt, på fyra dagar har jag upplevt mer än på väldigt länge. mer om den senare.
 
Förra veckan såg jag Köpenhamn, det var vackert!
 
 
 Just nu: jag har en brevvän. första brevet kom idag och var 6 sidor långt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0